Pentru ca…esti sora mea:x

De ce o iubesc?!:x
Pentru că e cea mai bună prietenă a mea!:x
Pentru că e soră`mea!:x
Pentru că e cea mai faină fată!:x
Pentru că e cea mai dulce fată!:x
Pentru că e nebună!:x
Pentru că e ciudată!:x
Pentru că e proasta!:x
Pentru că e tampita!:x
Pentru că e stupidă!:x
Pentru că e indiferentă!:x
Pentru că e geloasă!:x
Pentru că e iubită!:x
Pentru că e nesuferită!:x
Pentru că e admirată!:x
Pentru că e în lumea ei!:x
Pentru că e un înger!:x
Pentru că e deosebită!:x
Pentru că e unică!:x
Pentru că e naivă!:x
Pentru că e criticată?
Pentru că e lânga mine!:x
Pentru că e scumpă!:x
Pentru că e viaţa mea!:x
Pentru că o cunosc cu adevărat!:x
Pentru că o ţin aproape!:x
Pentru că o simt aproape chiar dacă e departe!:x
Pentru că o enervez!:x
Pentru că ne distrăm!:x
Pentru că ne iubim!:x
Pentru că ne certăm!:x
Pentru că ne certăm din orice!:x
Pentru că nu are tupeu!:x
Pentru că nu e încrezută!:x
Pentru că nu e perfectă!:x
Pentru că are curaj!:x
Pentru că are un suflet imens!:x
Pentru că are o privire divină!:x
Pentru că am încredere în ea!:x
Pentru că am fost cu ea când a iubit!:x
Pentru că am nevoie de ea!:x
pentru că am simţit că merită să îi scriu de peste 1000 de ori “te iubesc”!:x
Pentru că trebuie să piardă!:x
Pentru că trebuie să caştige!:x
Pentru că mulţi nu ne suportă!:x
Pentru că mereu,mereu m`a ajutat!:x
Pentru că merită lăudată!:x
Pentru că a înebunit băieţii!:x
Pentru că zâmbesc pentru ea!:x
Pentru că bârfim toată ziua!:x
Pentru că visăm împreună!:x
Pentru că văd copilul din ea!:x
Pentru că s`a schimbat!:x
Pentru că se maturizează!:x
Pentru că sunt vorbe care dor!:x
Pentru că face pe inocenta!:x
Pentru că fără ea nu pot sta!:x
Pentru că îi pasă!:x
Pentru că plânge!:x
Pentru că greşeşte!:x
Pentru că tace!:x
Pentru că zâmbeşte!:x
Pentru că regretă!:x
Pentru că speră!:x
Pentru că ţipă!:x
Pentru că urăşte!:x
Pentru că ea crede în visele mele!:x
Pentru că şi eu cred în visele ei!:x
Pentru că ştie să ierte!:x
Pentru că ştiu când a suferit!:x
Pentru că şi eu sunt lânga ea!:x
Pentru că îmi place cum mă face ea să mă simt!:x
Pentru că îmi place numele ei!:x
Pentru că îmi place chipul ei de copil!:x
Pentru că îi place viaţa!:x
Pentru că dă culoare sufletului meu!:x
Pentru că mi-a fost mereu alături la greu!:x
Pentru că tot ce e frumos în viaţa mea are legătura cu ea!:x
Pentru că nu îi este teama să recunoască ca a gresit!:x
Pentru că are răbdare cu mine!:x
Pentru că mă acceptă aşa cum sunt!:x
Pentru că este jumatatea sufletului meu!:x
Pentru că ea e tot ce am mai scump pe lume!:x
TE IUBESC!:X

P.S-Post inspirat de Catti:D

Lasă un răspuns

